Ultimele articole publicate in blogul nostru

NexyShop îți face gestiunea vânzărilor online mai ușoară?

Ce este NexyShop?

 

NexyShop este o platformă de vânzare online creată și gestionată complet din Nexus ERP, un magazin online ce răspunde la toate nevoile dumneavoastră, ușor de creat, întreținut și folosit.

 

Încă aveți nevoie de intervențiile unui programator pentru a vă gestiona magazinul online?

Odată finalizată implementarea făcută de către echipa Nexus, platforma NexyShop poate fi gestionată de către oricine, fără studii de specialitate în domeniul IT.

 

Cum? Întreaga mentenanță a magazinului se face din Nexus ERP:

  • Adăugarea de produse (documentație, poze etc) se face simplu și rapid oferind diverse posibilități în crearea fișei de produs (adăugarea de produse similare, imagini 360, link Youtube, familii de produse, documente).
  • Comenzile se duc prin conexiunea API în Nexus ERP
  • Facturile și documentele pentru livrare le putem crea manual sau prin aplicații dezvoltate de către noi pentru a ne ușura și mai mult munca (Nexus Livrări).
  • Articolele de blog se crează ușor și rapid în Nexus ERP. Acestea pot include text, imagini, produse, clase de produse.
  • Nexyshop oferă un număr de 9 modele de newsletter pe care le putem trimite clienților abonați la site.
  • Odată încheiat un contract cu una din firmele de curierat integrate în Nexus ERP (Fan Courier, DPD, Sameday, Urgent Cargus, Curier Tirera, Nemo Express), metoda de livrare se adaugă ușor pe site și devine disponibilă clienților.
  • Promoțiile pot fi pentru produse specifice, clase de produse sau pentru o selecție de articole.
  • Numărul mare de componente existente oferă posibilitatea de a customiza magazinul după bunul plac și de a evidenția produse/clase de produse/promoții/etc.
  • Modalitățile de plată se activează tot din Nexus ERP. Avem la dispoziție plata online, plata la livrare, plata prin OP.
  • Contul de administrare oferă posibilitatea unei gestiuni de bază a magazinul direct din interfața WEB, având la dispoziție statistici de vânzare, gestionarea întrebărilor și review urilor, sincronizarea magazinului cu baza de date, actualizarea magazinului).


  • Urmăriți-ne și pe rețelele sociale: